Vi er glade for at kunne præsentere dig for din første udgave af nyhedsbrevet Onkologisk Tidsskrift.
Du er modtager, fordi du har deltaget i Post ESMO eller Post ASCO, og dette nyhedsbrev indeholder links til videoerne fra Post ESMO, som du kan gense eller gemme. Din interesse for de store onkologiske kongresresultater viser, at du er optaget af kvaliteten af dansk kræftbehandling. Det samme er Onkologisk Tidsskrift og de 1.600 modtagere, som troligt modtager vores nyhedsbreve og besøger vores hjemmeside.
Af dem er 1250 læger, altså onkologer eller andre medicinere, men der er også en hel del læger på det diagnostiske område. Resten er beslutningstagere og politikere på sundhedsområdet. Onkologisk Tidsskrift ønsker at bringe relevante nyheder om behandling og de rammebetingelser, som kræftbehandlere lever under. Vi ønsker også at perspektivere nyhederne og at skabe et levende forum for faglige og politiske synspunkter.
I den sammenhæng er vi også interesseret i dit og dine kollegaers synspunkter. Vi er klar til at publicere dem, hvis I skulle være interesserede.
Vi lægger vægt på at vores læsere hurtigt kan orientere sig. Nyhedsbrevene udkommer typisk to gange om måneden, nemlig når vi har tilstrækkeligt med nyheder at fortælle om.
Vi håber, at du har lyst til fortsat at modtage Onkologisk Tidsskrift, men hvis ikke, så kan du {unsubscribe}afmelde det her{/unsubscribe}
Nina Vedel-Petersen og Kristian Lund Redaktører Onkologisk Tidsskrift
MT Jobpakken tilbyder skræddersyede løsninger og tilmed til yderst konkurrencemæssige priser.
Mest målrettet – leder du efter en speciallæge, så udgiver vi et medie målrettet netop ham eller hende. Drejer det sig om beslutningstagere på sundhedsområdet er Sundhedspolitisk Tidsskrifts nyhedsbrev ene om at ramme samtlige ledere i stat, regioner og kommuner, foruden operative ledere på hospitaler eller i kommunale institutioner - på én gang.
Stærkest til medicinalindustrien – ingen medier er så stærke når det gælder udbredelsen til medicinalvirksomhederne. Leder du efter en product manager, market access eller public affairs, så er MT Jobpakken landets stærkeste. Vi er også de bedste når det gælder en medical advisor – altså hvor der er brug en læge – eller måske en sygeplejerske.
Flest læsere – skal annoncen ud til flest mulige, så er MT Jobpakken overlegen – Medicinske Tidsskrifter udkommer nemlig til alle beslutningstagere på tværs af sektorerne, og på tværs af faglighederne. Det tilbyder ingen andre. Alene Sundhedspolitisk Tidsskrift har 75.000 unikke besøgende om måneden.
Størst synlighed – MT Jobpakken tilbyder at give annoncerne langt mere synlighed - selv MT Jobpakkens basispakke sikrer annoncerne placeringer i redaktionelle omgivelser, nemlig der hvor læserne faktisk ser dem.
Størst kreativitet – MT Jobpakken er parat til at udvikle de rigtige annoncer til kunderne, og vi er parat til at skrue særlige målgrupper sammen, som rammer de rigtige modtagere – på rette tidspunkt. Vi bidrager også gerne til den kreative proces med at finde de rette budskaber. Derudover kan vi også tilbyde at skabe din annonce ligesom vi gerne kommer med bud på den uddybende teksts ordlyd.
Størst fleksibilitet – vi er parate til at opfinde helt nye tiltag og forbedre dem i fællesskab med dig, så den bedst mulige rekruttering opnås.
Konkurrencedygtige priser - Vi har en prispolitik, som sikrer dig, at vi til en hver tid ikke blot matcher vores konkurrenter, men også ligger under deres priser.
Priser
Vi har to jobpakker.
MT Jobpakken (basis) koster 5.995 kr. for annoncering i 30 dage på vores hjemmesider og i vores nyhedsbreve.
Annoncen vises i standardmålet 300x125 og er i modsætning til konkurrenterne placeret i redaktionelle omgivelser, altså der hvor læserne er, og ikke gemt bort i tekstbokse nederst i nyhedsbreve eller i bunden på hjemmesiderne.
Det vil være muligt at tilkøbe formater som 600x120, 300X250 og 930x180 på sitet.
Når du køber MT Jobpakken, vil din annonce altid blive vist i to af Medicinske Tidsskrifters nyhedsbreve. Vi sikrer den optimale sammensætning afhængig af den ønskede jobprofil.
MT Jobpakken (executive) koster 9.995 kr. for annoncering i 30 dage på alle vores hjemmesider og i alle vores nyhedsbreve. MT Jobpakken (executive) er rettet mod det komplekse marked for toplederstillinger, hvad enten det er til pharmaindustrien, til regionsledelsen, til hospitalsledelsen eller andre sundhedspolitiske topstillinger. Lige præcis der, hvor den ønskede ansøger kan komme fra alle områder i sektoren. Her sætter vi alle vores platforme i spil.
Annoncer er i modsætning til hos konkurrenterne placeret i redaktionelle omgivelser, altså der hvor læserne er, og ikke gemt bort i tekstbokse nederst i nyhedsbreve eller i bunden på hjemmesiderne.
For begge pakkers vedkommende er det muligt at tilkøbe ekstra annonceformater. Indhent venligst tilbud!
Jobmeddelelse
Som bruger af MT Jobpakken er det gratis efterfølgende at få bragt meddelelse om jobskiftet. Du skal blot sende tekst og billede til os.
Responsgaranti
Vi yder responsgaranti for begge jobpakker, hvilket betyder, at hvis den indrykkede annonce mod forventning ikke har medført ansøgere, så indrykkes annoncen gratis igen i 14 dage. Vi skal dog have besked senest 8 dage efter den oprindelige annonceindrykning er udløbet.
Skal du sælge din praksis eller finde en ny kompagnon
Har du brug for at komme I kontakt med andre læger – fordi du vil sælge din praksis eller fordi du søger efter en (ny) kompagnon, så vil en annonce I Medicinsk Tidsskrift være det oplagte valg. Her kommer du bl.a. i kontakt med alle praktiserende læger.
Annoncen vises i 30 dage på nyhedsbrevet og på hjemmesiden i størrelsen 300x250.
Pris: kr. 2.475,-
Alle priser er excl. 25% moms
Formater og teknik
Følgende formater bruges på Medicinske Tidskrifters platforme:
Bannerformat
max. kb GIF/JPG/PNG
Placering
300x250
50 kb
Mobil, nyhedsbrev og højrebanner
300x125
30kb
Mobil, nyhedsbrev og højrebanner
600x120
50 kb
Indre topbanner
930x180
60kb
Topbanner
Af hensyn til mobiltelefoner er det nødvendigt at levere formatet 300x250 eller 300x125 som statisk billede (jpg, png eller gif - max 50kb), da det er det eneste, der vises på alle platforme. Dertil er det disse annoncer, der bruges i nyhedsbreve.
Animerede annoncer kan afvises, hvis de forstyrrer siden overdrevent.
Jobannoncer kontakt: Svend Schat-Holm Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Mobil: 28 12 22 55
Teknisk annoncehjælp:
Jan Fuhs Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Mobil: 40 71 73 14
Formålet med Medicinske Tidsskrifters nyhedsbreve og hjemmesider er at forbedre patientbehandlingen i Danmark ved at formidle konkret og brugbar information om medicin, behandling og patientkontakt til speciallæger, herunder praktiserende læger, og i kraft af debat og meningsudveksling at ægge til forbedring af patientbehandlingen i Danmark.
Onkologisk Tidsskrifts økonomiske fundament er annoncering, og det er gratis for modtagerne.
Onkologisk Tidsskrift består af denne hjemmeside og et nyhedsbrev, der sendes ud til onkologer og visse andre speciallæger. Dertil kommer beslutningstagere, herunder politikere, inden for sundhedsvæsenet, nationalt, regionalt og kommunalt. I alt modtages Onkologisk Tidsskrift af ca. 1.800 brugere.
Medicinske Tidsskrifter distribueres gratis, og man kan anmode om at blive abonnent ved at sende email til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med oplysning om, hvilke nyhedsbreve, der ønskes foruden modtagerens navn, uddannelsesbaggrund, stilling, arbejdssted og email-adresse, som nyhedsbrevet skal sendes til.
Et nyhedsbrevsabonnement er personligt. Nyhedsbrevene må ikke videresendes til andre. Medicinske Tidsskrifter har ophavsretten til nyhedsbrevene, og det vil krænke udgiverens rettigheder at sende personlige nyhedsbreve og links til artikler til tredjeperson.
Udgivervirksomheden Medicinske Tidsskrifter er i 2015 skabt af Kristian Lund og Nina Vedel-Petersen, der begge med journalistisk baggrund i mange år har beskæftiget sig med sundhedsfaglig kommunikation til private og til læger.
Kristian Lund har været direktør og chefredaktør på Dagens Medicin og Nina Vedel-Petersen har været partner, chefredaktør og medejer i Sundhedsmedierne.
Medicinske Tidsskrifter udgiver Onkologisk Tidsskrift, Hæmatologisk Tidsskrift, MS Tidsskrift, Neurologisk Tidsskrift og Diagnostisk Tidsskrift. Derudover udgiver vi Medicinsk Tidsskrift med skiftende temaer: Diabetes, hjertekar, psykiatri, respiratorisk, reumatologi, gastroenterologi.
Med offentligheden, patienter, pårørende og beslutningstagere som primære målgrupper udgiver vi Propatienter og Sundhedspolitisk Tidsskrift.
Adresse:
Medicinske Tidsskrifter ApS Jægersborg Alle 166 2820 Gentofte
Kontaktinfo:
Kristian Lund
Adm. direktør, chefredaktør
Email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Mobil: +45 20 29 45 90
Nina Vedel-Petersen
Chefredaktør og partner
Email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Mobil: +45 20 74 82 95
Helle Torpegaard
Redaktionschef
Email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Birgitte Gether
Økonomi
Email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
KULTUR-TEMPERATUR: Anette Ellegaard har tidligere arbejdet mange år som læge i psykiatrien. Under pseudonym skriver hun i dag krimier, hvor en læge har hovedrollen. Den seneste krimi er netop udkommet.
STREAMNING: Push er godt hverdagsdrama med gode skuespil og stærke karakterer i de ledende roller, men også parrene med alle deres herlige særheder er skønne at følge.
TEATER: Stykket ’Hold så kæft Lars!’ er et forsøg på at gøre os klogere på psykisk sygdom og skabe dialog om de forhold, man møder i samfundet og sygehusvæsenet som psykisk syg. Stykket er en komisk tragedie om en ung, selvmordstruet kvindes depression og hendes kærlighedsaffære med en mand, der bare gerne vil redde hende. Det lykkes ikke.
TV: DR Kontants undersøgelse af hvordan ikke-overvægtige danskere i stigende grad får udskrevet Wegovy rejser en række vigtige spørgsmål om ansvar, etik og sundhedsrisici, når såvel tykke som tynde og raske som syge kan lyve sig frem til en recept online – heriblandt også mennesker med anoreksi.
KULTUR-TEMPERATUR: Overlæge Kristoffer Marså har for nylig kaldt til debat om medmenneskelighed i sundhedsvæsenet efter at have opsagt sin overlægestilling. Han har også netop i en svær stund oplevet, hvordan et stykke klassisk strygermusik kan skabe samhørighed.
MUSIK: En undersøgelse fra Aarhus Universitet viser, at ældre mennesker er i stand til at huske musikstykker lige så godt som unge, fordi de ældres hjerner formår at kompensere for aldersrelaterede forandringer.
TV: DR satser i disse dage på oplysning og underholdning om demenssygdomme på alle platforme. Heriblandt også med en fuldstændig vidunderlig og inspirerende TV-serie om 17 mennesker med demens, der på kun otte uger skal synge sig frem til sammen at afholde stor koncert i DR’s koncertsal.
DOKUMENTAR: Anne-Grethe Bjarup Riis, skuespiller og filminstruktør, har skabt en række dybt personlige dokumentarprogrammer om sin søns kræftforløb med et klart formål: At give læger, skoler og andre fagfolk, der arbejder med alvorligt syge børn, konkrete værktøjer til at forbedre forholdene for børnene og deres familier. Serien er en nødvendig, men barsk opfordring til handling.
UDSTILLING: Tiderne mødes i Nikolaj Kunsthal i København, hvor Katrine Ærtebjerg fra 30. august er aktuel med udstillingen ’En sky er en pige er en dreng er en kat’, hvor hendes malerier udstilles sammen med værker af den danske kunster Ovartaci, der døde i 1985. Temaer - identitet, køn og eksistens - knytter de to kunstnere og forankrer den flydende identitet i historien.
KULTUR-TEMPERATUR: Troels Krarup Hansen, administrerende direktør for Steno Diabetes Center Aarhus, er ikke blot vældig glad for at lave musikquiz for kolleger og medarbejdere. Han har også tilbage i 1980’erne spillet keyboard i bandet Uh Babe, der vandt en andenplads i en aarhusiansk talentkonkurrence.